הקשר בין נדל"ן ועמדות טעינה לרכב

חבות נדל"ן רבות שוקלות להקצות שטחים בחניונים שבבעלותם, לטובת עמדות טעינה לרכבים חשמליים, כשירות נוסף שחברת הנדל"ן יכולה להעניק לדיירים או לשוכרים: מכירת חשמל. המודלים העסקיים מול חברות אנג'יס רבים ומגוונים: לחברת אנג'יס יש את היכולת לתכנן, לספק, להתקין ולתחזק עמדות טעינה לחברות נדל"ן אלו.

וזה עוד לא הכול. היות ובניינים גבוהים צורכים הרבה מאוד אנרגיה, הם יכולים להפוך למיקרו גריד באמצעות גיוון מקורות הגנרציה שלהם, ו"העדפת" המקור היעיל והזול ביותר. עמדות הטעינה של הרכבים הן "צרכניות" החשמל בבניין.

כי עם הצריכה ההולכת וגדלה של כלי רכב חשמליים, זה הזמן המתאים לחברות נדל"ן להחליט אם לעבור לשימוש בחשמל חכם ולהתקין עמדות טעינה לרכב.

השאלה שחברות נדל"ן צריכות לשאול את עצמן היא האם הן רוצות לקחת נתח בשוק הרכב החשמלי?

כמפתחת פתרונות אנרגיה, חברת אנג'יס מספקת פתרונות תכנון, אספקה, התקנה ותחזוקה של עמדות טעינה לרכב, ומובילה בארץ את המעבר לשימוש בחשמל חכם, בנוסף לסיוע ביצירת רשת חכמה שיכולה להקל על צריכת החשמל הנקי.

לבעלי חברות נדל"ן יש יותר סיכוי לנצל את היתרונות של עמדות טעינה לרכב באמצעות שיתוף פעולה עם יוזמות ירוקות. עמדות טעינה אלו יכולות לשמש כאסטרטגיות למבנים מסחריים רבים, באמצעות שימוש בתאורת יום, חשמל סולארי, אנרגיה מתחדשת או גגות ירוקים.

הרבה מעבר למודעות סביבתית

בנוסף לבניין שיש לו מודעות סביבתית, עמדות טעינה לרכב משדרות את המסר לפיו בעלי הבניין משתמשים בשיטות ירוקות על מנת להשפיע על חיי הדיירים. עמדות טעינה חכמות יוצרות יוזמות תחבורה חלופיות, וזאת רק ההתחלה. השימוש בחשמל חכם יכול להתקדם גם לשימוש באופניים חשמליים, מקומות חניה למכונות היבירדיות, ועוד.

חברת אנג'יס ממשיכה בביצוע תכניות פריסה ארציות של עמדות טעינה לרכב בבניינים מסחריים ופרטיים. עמדות הטעינה המהירות שהותקנו עד היום על ידי החברה ומתוחזקות על ידה, ועמדות הטעינה המהירות העתידיות שמתוכננות להיות מותקנות בעתיד, כוללות ניהול מרחוק של צוות המומחים בחברה, ומצוידות עם מערכת מקבילה של טעינה וניהול עומסים.

וזאת רק ההתחלה

חברת אנג'יס היא ספק הטעינה המוביל בישראל והיא מחויבת להמשיך את יוזמת החדרת הטכנולוגיה המובילה, פריצת חסמים והענקת שירות מעולה בכל המגזרים. עמדות טעינה לרכב מהוות ציון דרך משמעותי בהסרת החסמים ומעבר לתחבורה חכמה, ובעתיד כל בעלי הרכבים החשמליים יוכלו להתנייד ברחבי הארץ ולהטעין ברשת המתקדמת בארץ.

הנהלת חברת אנג'יס ממשיכה לשתף פעולה עם משרדי ממשלה שונים, כמו גם עם חברות אנרגיה בינלאומיות, בעלי חברות נדל"ן, מגזרים עסקיים ויבואני רכבים, על מנת להוביל את מהפכת הרכבים החשמליים בארץ.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם