חשיבות בדיקת ותיקון מתקני מתח גבוה

כשהייתם ילדים, סביר להניח ששיחקתם בערכת צעצוע שהייתה גם פרויקט מדע שמסביר איך חשמל עובד. כיף חיים! גם היום, כשאתם מבוגרים, חשמל עדיין יכול להיות מקור להנאה כשמבינים מה הוא יכול להשיג, ומה באמת אפשר להפיק ממנו.

כמבוגרים, אתם עובדים עם רמות חשמל אשר עלולות להיות מסוכנות אם אינכם מבינים את האנרגיה המעורבת, ולכן ציוד בדיקת מתקני מתח היא הכרח מוחלט שמטרתו להבטיח את תקינות מערכת החשמל שלכם, לפני שמתרחשת בעיה.

בואו נתחיל עם הבנת ההגדרה של מתקני מתח גבוה

המתח לכשעצמו אינו מסוכן, אלא האנרגיה שמאחוריו עלולה להיות מסוכנת. הבית שלכם משתמש במתח בטווח המקובל שנקבע על ידי קודים של בניה.

כשאתם מתחילים להשתמש במקביל במקורות חשמל מרובים שצורכים יותר חשמל, כמו למשל תנור חימום, מייבש כביסה וטוסטר, אתם מתחילים להתמודד עם מתח גבוה, שעלול לגרום לשורת בעיות מסוכנות.

בטיחות כערך ראשון, ושני, ושלישי

עבודה עם חשמל תמיד דורשת בטיחות ובדיקה קבועה. חשמל משמש לשירות הצרכים שלכם, והוא יכול להיות מנוהל כראוי אם יודעים איך להשתמש בו ומקפידים לבדוק את הציוד, הרכיבים והחוטים באופן קבוע. אבל הוא יכול גם להרוג אתכם אם אתם משתמשים בו באופן שגוי.

חברת אנג'יס מעסיקה קבלני חשמל ומהנדסים שמבצעים בדיקות ציוד של מתקני מתח גבוה, כולל בדיקות צריכת החשמל ושירותי שנאי. יש לנו צוות מומחים שזמין לעזור לכם לוודא שלא נשקפת לכם סכנה מהשימוש שלכם במקורות החשמל.

למה חשוב לבצע בדיקות קבועות?

בדיקות קבועות של מתקני מתח גבוה בודקות מזהמים אפשריים, לכלוך ולחות שנערמים על מפסקי זרם. מערכות הבידוד שלהם נחלשות בשל החום הנגרם על ידי ההפרעות, במיוחד אם הם מצטברים באופן קבוע.

מפסקי מעגל חשופים לזיהומים חומציים שונים, כגון מימן גופרתי או כלור, כך שעלול להיגרם נזק לרכיבים ולציוד החשמל שלכם. בדיקות קבועות מבטיחות בטיחות וביצועים טובים יותר של רשת החשמל, והשיטה הטובה ביותר לשמור על הבטיחות היא לתחזק את המתקנים בקביעות.

מערכות בידוד

זהו אחד התחומים החיוניים הדורשים הערכה ובדיקה של מתקני מתח גבוה. בידוד חלש עלול לגרום לכישלון תפקוד המתקנים ולאסון. גם השליטה על החיווט והמפסקים חיונית, כי חוט קצר יחיד במפסק המעגל, עלול לגרום לכשלים מסיביים, כולל תקלות או זרם יתר של מנוע הטעינה.

בתהליך הבדיקה נקבע אם יש צורך בהחלפת הרכיבים שנפגעו, כדי למנוע פגיעה לטווח הארוך. כל הבעיות שמתגלות בתהליך הבדיקה מתוקנות על מנת שניתן יהיה להשתמש כראוי במתקנים.

מפסקי זרם של מתקני מתח גבוה מסתמכים על בדיקות כדי לאמת את איכותם, ולכן חשוב לבדוק בקביעות את מפסקי הזרם כדי לחפש פגמים, היות והתעלמות מהם היא מסוכנת מדי. הדבר האחרון שאתם צריכים בסביבה הביתית שלכם היא מערכת בידוד כושלת, אשר עלולה להתפוצץ או לגרום לפציעה חמורה.

אז אל תיקחו סיכונים

אם תרצו לקבל מידע נוסף על בדיקות מתקני מתח קבוע, שירותי שנאי או שיש לכם צורך בניטור איכות החשמל, פנו לצוות המומחים של חברת אנג'יס, כדי לבדוק את הרכיבים, הציוד ומערכות החשמל שלכם, לתקן את הדרוש תיקון, ולוודא שאתם מוגנים מפני כל מצב או סכנה.

תודה על פנייתך.

אנו נשוב אליך בהקדם